Başta Stoker (2013)I, Oldboy (2003) olmak üzere birçok ses getiren filme imza atmış yönetmen Park Chan-Wook’un The Handmaiden (2016) filmi bir miras meselesi üzerinden muhtelif tahakküm mekanizmalarını ele alır. Sarah Waters’ın Fingersmith (2002) isimli romanından uyarlanan yapım hikâyenin farklı karakterlerin gözünden aktarılmasıyla seyirciyi şaşırtır. Hizmetçi-efendi diyalekti erotizmle bezeli bir aşka dönüştüğündeyse eril tahakküm mekanizmaları işlevsizleşir.
The Handmaiden, yer yer seyirciyi yoran anlatı yinelemelerine rağmen Park Chan-Wook’un elinde onun acar tercihleriyle, sinemada sık sık karşılaştığımız entrika oyunlarından farklılaşmayı başarır. Film, gerek sanat yönetiminin gerekse de yönetmenin cazibe senaryosundaki dokunuşlarıyla dikkat çeker.
Please enable JavaScript
Yönetmen: Park Chan-wookOyuncular: Kim Tae-ri, Kim Min-hee, Ha Jung-woo, Cho Jin-woong
DÜNYA
23 Aralık 2024EKONOMİ
23 Aralık 2024TEKNOLOJİ
23 Aralık 2024DÜNYA
23 Aralık 2024SPOR
23 Aralık 2024POLİTİKA
23 Aralık 2024POLİTİKA
23 Aralık 2024